Home Staging – když design prodává

Jedná se o profesionální přípravu nemovitosti na prezentaci, focení a její prodej.
Vaši nemovitost dokážeme ukázat kupujícím v tom nejlepším světle. Designér ji upraví tak, aby byla atraktivní pro co nejširší okruh lidí.

homestaging1 pred homestaging1 po

Co to přinese při prodeji?

Pontecionální zájemci si dělají nazor na nemovitost do 90 vteřin.

Nemovitosti po home stagingu se prodávají o více než 10 % dráž. Rychlost prodeje se zvyšuje až o 78 % a vážného zájmce máme nejčastěji do 24 hodin od Home Stagingu.

homestaging2 pred homestaging2 po
kuchyn1 kuchyn2

Kdy se vám bude hodit home staging?

  1. Chcete-li zvýšit cenu své nemovitosti
  2. Chcete-li urychlit prodej nemovitosti
  3. Chcete-li se odlišit od konkurence
  4. Chcete udělat dobrý první dojem
  5. Nemovitost, která se dlouho nedaří prodat
homestaging4 pred homestaging4 po

Jak Home Staging vznikl?

Vzniknul v USA v 70. letech. Jeho průkopnicí je Barbara Schwarz, která si uvědomila, jaký efekt má na rychlost prodeje a cenu celkový dojem. A začala v tomto směru podnikat.

V současnosti je staging běžnou součástí většiny prodejů v USA a Kanadě, velice populární je v Austrálii, GB a Nizozemí a dalších státech západní Evropy. V poslední době začíná pronikat do střední a východní Evropy, hlavně proto, že opravdu funguje.

Mnozí z vás chtějí prodat za maximální možnou cenu. Pro úspěšnou realizaci prodeje nebo pronájmu jsou naprosto zásadní 3 parametry v nastavení podmínek:

  • vnitřní marketing – což znamená správné zacílení na cílovou skupinu,  podnícení zájmu kupujícího, vyvolání správného prvního dojmu, momentu překvapení, vyloučení pochybností kupujících,
  • vnější marketing – jak  vlastně budume nabízet nemovitost, podoba inzerce, zvolení správného media,
  • tvorba ceny – správné nastavení ceny nemovitosti.

Co se běžně děje v praxi při prodeji: přeskakujeme nebo podceňujeme právě  první krok a to přípravu nemovitosti z pohledu vnitřní přípravy. Pokud jeden z těchto 3 výše uvedených parametrů prodeje pokulhává, pak výrazně „pajdá“ i celá akce.

Home staging je tedy z tohoto pohledu především vnitřní (tzv. inside) marketing prodávané nebo pronajímané nemovitosti. Tedy příprava nemovitosti k prodeji /pronájmu se vším, co s tím souvisí.